Dokumenty kwalifikacyjne kandydatów na szkolenie


Dokumenty wymagane do procedury kwalifikacyjnej kandydatów na szkolenie do pełnienia funkcji rodziny zastępczej:
  • podanie,
  • odpis aktu urodzenia,
  • życiorys,
  • kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu),
  • poświadczenie zameldowania,
  • odpis aktu małżeństwa,
  • zaświadczenie z miejsca pracy o zatrudnieniu i osiąganych dochodach z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku,
  • potwierdzenie praw do zajmowanego lokalu (np. notarialny akt własności, przydział),
  • zaświadczenie lekarskie lekarza podstawowej opieki zdrowotnej o stanie zdrowia, w którym musi być stwierdzenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
  • zaświadczenie lekarskie z Poradni Zdrowia Psychicznego,
  • zaświadczenie z poradni Leczenia Uzależnień,
  • potwierdzenie o niekaralności z Krajowej Kartoteki Karnej, które wydaje Sąd Okręgowy w Częstochowie,
  • pisemne oświadczenie, że kandydaci nie są i nie byli pozbawieni władzy rodzicielskiej, władza rodzicielska nie jest i nie była im ograniczona ani zawieszona,
  • oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do nich wynika z wyroku sądu, potwierdzone kserokopią wyroku i zaświadczeniem o wypełnianiu tego obowiązku np. od komornika.
Informacja wytworzona przez:
Hanna Gębicka , w dniu:  25‑08‑2009 10:24:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Justyna Mocherek
email: jmocherek@pcpr.zawiercie.powiat.pl
, w dniu:  25‑08‑2009 10:24:00
Data ostatniej aktualizacji:
05‑11‑2012 11:17:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie