Zawiercie: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów, dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim
Numer ogłoszenia: 260138 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.zawiercie.powiat.pl
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu ul. Daszyńskiego 4 42 - 400 Zawiercie.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS OBSŁUGI KOMPUTERA - PODSTAWOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- elementy obsługi systemu operacyjnego Microsoft Windows, - podstawy MS Word, MS Power Point z obsługą popularnych programów użytkowych, - umiejętność korzystania z internetu (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części I - Kurs obsługi komputera - podstawowy: formularz ofertowy - załącznik Nr 1, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2 NAZWA: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ŚREDNIOZAAWANSOWANY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - opanowanie najważniejszych zagadnień gramatyki języka angielskiego, - swobodne wypowiadanie się na tematy codzienne i bardziej abstrakcyjne, - umiejętność prowadzenia rozmów, - poszerzenie słownictwa, - umiejętność pisania (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części II - Kurs języka angielskiego - średniozaawansowany - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3 NAZWA: KURS MONTERA INSTALACJI GAZOWYCH W SAMOCHODACH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - przepisy oraz podstawy z zakresu budowy oraz montażu instalacji LPG, - różne systemy sterowania, - rodzaje gaźników, - zasady działania układu gazowego,- podstawy z zakresu elektroniki ogólnej i samochodowej,- przepisy bhp, p. poż (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części III - Kurs montera instalacji gazowych w samochodach - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4 NAZWA: KURS OPERATORA KOPARKO - ŁADOWARKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - podstawy elektrotechniki,- elementy hydrauliki,- silniki spalinowe i ich budowa, hydraulika, podstawy elektrotechniki,- budowa koparko-ładowarki,- technologia robót, - zajęcia praktyczne (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ).Załączniki do części IV - Kurs operatora koparko - ładowarki - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5 NAZWA: KURS KOSZTORYSOWANIA KOMPUTEROWEGO/ TWORZENIA RYSUNKU TECHNICZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - proces projektowania, - przygotowywania kosztorysów projektów budowlanych, - zarządzanie projektem oraz zasobami w nim zaangażowanymi, - tworzenia dokumentacji technicznej i teleinformatycznej, poprzez wykorzystanie programów AutoCAD, ZUZIA oraz MS Projekt (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części V - Kurs kosztorysowania komputerowego/ tworzenia rysunku technicznego - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6 NAZWA: KURS AGENTA OCHRONY OSÓB I MIENIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - przepisy regulujące zasady wykonywania zadań agenta ochrony osób i mienia, - zagadnienia prawa karnego materialnego i procesowego, wykroczeń, cywilnego, pracy,- elementy psychologii,- etyka pracownika ochrony,- ochrona osób i mienia, - konwojowanie wartości pieniężnych,- techniczne środki zabezpieczenia, - wyszkolenie strzeleckie, - samoobrona i techniki interwencji, - pierwsza pomoc przedlekarska (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części VI - Kurs agenta ochrony osób i mienia - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7 NAZWA: KURS GROOMINGU - STRZYŻENIA PSÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak: - wyposażenie salonu fryzjerskiego zwierząt, - sprzęt fryzjerski, obsługa urządzeń, dezynfekcja, - przepisy BHP,- rasy psów,- rodzaje oraz gatunki włosia,- choroby skóry, - budowa psa, - preparaty do pielęgnacji włosia (szampony pielęgnacyjne, lecznicze, balsamy, odżywki), - przygotowanie psa do zabiegu, - pielęgnacja psa (czesanie, rozczesywanie, usuwanie kołtunów, kąpiel, trymowanie, strzyżenie, suszenie), -marketing (zakładanie własnej firmy, sposoby reklamowania, promocji, pozyskiwanie klientów) (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części VII - Kurs groomingu - strzyżenia psów - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych zamówień - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
email: jmocherek@pcpr.zawiercie.powiat.pl , w dniu: 25‑08‑2011 18:25:00
email: madamczyk@pcpr.zawiercie.powiat.pl , w dniu: 25‑08‑2011 18:25:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|